اخبار بد راجع به وینسترول

جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

اخبار بد راجع به وینسترول

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

اخبار بد راجع به وینسترول

 

خلاصه مقاله:

وینسترول یک استروئید آنابولیک است که دارای خواص آندروژنی بسیار خفیف میباشد.
دارای محبوبیت بالایی میباشد و حتی در بین ورزشکاران به استروئید “امن” مشهور میباشد.

 

اخبار بد:

در حالی که در stanozolol عوارض چشمگیرتری دیده می شود که حتی بسیاری از استروئیدهای آندروژنی آن را ندارند، که آن را به هیچ وجه امن نشان نمیدهد. در واقع، گزارش منتشر شده از گزارش های پزشکی نشان می دهد stanozolol ممکن است یکی از خطرناک ترین اشکال از استروئید باشد برای شما که استفاده میکنید.
۱- سرکوب میل جنسی:
از لحاظ رفتار، stanozolol به نظر می رسد به عمل بیشتر به عنوان یک آنتی آندروژن است، و نه از یک آندروژن. در طی آزمایشات روی حیوانات نشان داده شد که با عث سرکوب میل جنسی وتداخل در روابط جنسی طبیعی و کاهش شهوت میشه.
۲- تشدید کننده اختلالات و مشکلات روانی فرد:
گزارش های متعدد نشان می دهد که stanozolol فعالانه مانع عملکرد طبیعی مغز در انواع سیستم های گیرنده شده و ممکن است در دوره “افسردگی “پس از اتمام یک چرخه مصرف استروئیدها برای بسیاری از کاربران استروئید با تداخل ضد افسردگی و اضطراب ایجاد کند.
یافته های این مطالعات نشان می دهد stanozolol ممکن است فوق العاده مشکل ایجاد کنه برای کسانی که به اثرات روانی پس از اتمام مصرف استروئید دچار شده اند. در حالی که stanozolol ممکن یک داروی خطرناک برای هر کسی که مستعد به خودکشی یا ترومای روانی است محسوب بشه.
۳- اغرار آمیز بودن عدم استروژن زایی وینسترول:
طبق گزارشات این مقاله با آزمایشاتی که روی افراد زن و مرد صورت گرفته حتی پروژسترون زایی هم گزارش شده و حتی تعداد کمی به ژینکوماسیتی دچار شدن.
۴- مسمومیت کبدی در هر دو فورم خوراکی و تزریقی:
گزارشات حاکی از آسیب کبدی شدید و نارسایی حاد کلیه در بدنسازان پس از استفاده از دوز ۵۰ میلیگرم( یک روز در میان) و یا ۱۰-۵۰ میلیگرم در روز ظرف مدت ۲۸ روز مصرف که از علائم آن (زرد شدن پوست و چشم ها)
هستش.

اخبار بدتر:

۵- چند مورد مرگ به علت حمله قبلی و چند مورد دیگه که در دچار حمله قلبی شده اند و جان سالم به در برده اند و چند مورد مشکلات قلبی حاد که همگی افراد جوان بوده اند.
۶- وینسترول با کاهش “کلسترول خوب” افزایش”کلسترول بد” باعث بالا بردن خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی میشود.
۷- زنان ممکن است حتی در مقادیر بسیار کم (۲ میلی گرم / روز) خطر ابتلا به خونریزی شدید داخلی و خون دماغ به وضعیت تهدید کننده حیات شناخته شده به عنوان واریس های مری دچار شوند.
۸- ممکن است تاندون ها بیشتر در معرض ابتلا به آسیب قرار گیرند.
۹- سرکوب تولید تستوسترون طبیعی که خیلی مهم هستش.
۱۰- به طرز چشمگیری کاهش می دهد پروتئین حامل برای آندروژن ها در خون، به نام پروتئین متصل شونده به هورمون جنسی
۱۱- SHBG، که محافظت آندروژن از متابولیزه شده و از بدن پاک میشود حتی با استفاده از سه روز از یک دوز کم وینسترول. (به خاطر همینه که میگن وینسترول رو با پرو ویرون مصرف کنین).

نتیجه گیری:

اگرچه stanozolol توسط بسیاری از مصرف کننده گان احساس می شود یک آنابولیک بسیار خفیف و بی خطر است. پشت طبیعت ظریف آن خطرهای زیادی است.
گزارش ها حاکی از مصرف روزانه ۵۰-۱۰۰ میلیگرم توسط بدنسازان است. اما در آزمایشات معلوم شد با مصرف روزانه ۱۰ میلیگرم وینسترول و ۲۰۰-۳۰۰ میلیگرم در هفته تستسترون انانتات میتونین بیشترین حالت تعادل ازته مثبت رو در بدن ایجاد کنین و کمترین عوارض جانبی رو داشته باشین.

نویسنده: Dr.Daniel Gwarteny
نویسنده و محقق و مترجم: pouria spring


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دارو ها و مکمل ها

تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 20:49 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.